מדפים

מערכות מדפים מודולאריים הם מערכות המספקות פתרון דינאמי לתצוגה ואחסון בכל מקום, בהתאם לצרכיו. מערכות אלו עשויות מחלקים נפרדים שאותם ניתן להתאים ולחבר זה לזה עפ"י הצורך, בצורה פשוטה, קלה ונוחה. המערכות מסוגלות להתחבר במגוון אופנים וצורות שונות וזאת בהתאם לחלל שבו מעוניינים להציב אותן. מערכות מדפים מודולאריים נמצאות כיום במגוון רב של שימושים במפעלים תעשייתיים ועסקים וכן משמשות מעצבי פנים ואדריכלים במילוי חללים ומציאת פתרונות אחסון נוחים.

בעזרת שימוש במערכות מדפים מודולאריים ניתן לשנות או להזיז חלק מהמערכת או את כולה בכל שלב, ולתמרן ללא גבול בהצבת המערכת על כנה, מה שמקל על השימוש וזוקף נקודות זכות רבות לטובת מערכות המדפים הללו.

המדפים מתחלקים לשני סוגי עיקריים – קלים וכבדים חלוקה זו מתבצעת בהתאם לייעודם של המדפים והמשקל שיונח עליהם. כמו כן, המדפים מעוצבים במגוון צורות וצבעים למפעלים תעשייתיים או לחליפין במראה הייטקי ומתכתי אלגנט במיוחד, כך שניתן ליצור פתרונות אחסון נוחים המתאימים לעיצוב חלל החדר ולא יורים פינת אחסון שונה מהעיצוב הכללי.

ובכן, כפי שהזכרנו יתרונותיהם של המערכות הללו הם התאמה אישית לכל צורך ולכל חלל כל שהוא, עמידות ויכולת נשיאת משקלות כבדים עפ"י הצורך, יכולת פירוק, הגדלה ושינוע של המדפים וכל זאת תוכלו למצוא בעלות סבירה והוגנת, ומתאימה לכל כיס.

ולסיכום – מערכות מדפים מודולאריות הינן פתרון נוח, זול ועמיד לכל מטרת אחסון, גם כאשר עולה צורך לשנות חלל האחסון לא נדרש להתאים מדפים מחדש אלא אך ורק להזיז ולהתאים את המערכת הקיימת בהתאם לחלל החדש.

בוכוולטר - מונח טוב יותר

נראה לאחרונה לפני שעה

מה מספר הטלפון שלך?

לקוחות יקרים, קבוצת בוכוולטר עומדת לצידכם ולצד כל מדינת ישראל וחיילנו ברגעים קשים אלו. אנו זמינים עבורכם במייל ובווטסאפ לכל עניין.

  • Hidden
  • Hidden
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.